sobota, 26 września 2015

14. Oj dawno mnie tutaj nie było...

Tak jak tytuł wskazuje, dawno mnie tutaj nie było... Przykro mi bardzo z tego powodu, ale taką miałam pracę, że nie miałam czasu ani nic tworzyć, ani tym bardziej, żeby coś napisać... Praca została przeze mnie zmieniona, więc trochę czasu przybyło i mogę poświęcić go dla mojej pasji :-)
I w taki oto sposób powstały dwie bransoletki :-)
Pierwsza z przezroczystych koralików Toho w rozmiarze 11/o i cieniowanego kordonka i efekt przedstawia się tak:
Druga to gąsieniczka ze wzoru weraph. Również z toho 11/o i magatamy w kolorach: magatama - silver -lined teal, z tego samego koloru zrobiony jest tył bransoletki, a na przodzie toho 11/o w kolorach: opaque lustered white oraz galvanized green teal.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz