czwartek, 13 października 2016

40. Chenille stitch

W trakcie wakacji wypróbowałam nowy ścieg - chenille stitch. Zrobiłam na razie dwie bransoletki, ale na pewno będzie więcej bo bardzo mi się ten ścieg spodobał ;-) Jedną bransoletkę zrobiłam cieńszą, ale podwójną, za to druga jest trochę grubsza. Pierwsza została wykonana z Toho 11/o w kolorach: Permament finish galvanized polaris oraz ceylon glacier.

 Druga została wykonana również z toho 11/o w kolorach: opaque - frosted jet oraz silver - lined lt. siam ruby.

3 komentarze:

  1. Gratuluję. Zabieram się do tej techniki i zabrać nie mogę. Wyszły cudownie. Zmotywowalas mnie.
    Iluveart

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Zabieram się do tej techniki i zabrać nie mogę. Wyszły cudownie. Zmotywowalas mnie.
    Iluveart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Cieszę się, że cię zmotywowałam :-)

      Usuń