czwartek, 10 listopada 2016

42. Indespiral i Russian Spiral

Szukając inspiracji trafiłam na zdjęcie bransoletki wykonanej ściegiem (?) indespiral. Spodobała mi się bardzo, oj bardzo - więc musiałam ją wykonać ;-) Zrobiłam ją w klasycznych kolorach (koraliki toho oczywiście): białym i czarnym i taki jest efekt:
Autorką ściegu (?) jest Aleta Ford Baker. A tutorial na taką bransoletkę znajdziecie w magazynie Bead & Button October 2005. Zapraszam do spróbowania.
Następną nowością jest ścieg russian spiral. Miły w pracy, szybko się robiło jak już się załapało o co chodzi :D Zrobiłam od razu dwie, szerszą i węższą, obie wykonane z koralikami toho bugle ;-) Jeszcze wypróbuję wersję z różnych rozmiarów toho, zobaczymy co mi z tego wyjdzie... ;-)

Miłego oglądania życzę i mam nadzieję, że prace się podobają :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz