poniedziałek, 7 grudnia 2015

20. Śnieżynki

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... :-) A, ze śniegu nie ma to sobie sama śnieżynki zrobiłam. Od jednej się zaczęło, na razie na czterech skończyłam ;-) Wzór wzięłam z najnowszego magazynu Beading - tego konkretnie. Z tym, że w magazynie była kolia, a ja zrobiłam z niej kolczyki. Jakaś inwencja własna musi być! :-)
Kolczyki nr 1 wykonane z Toho 11/o w kolorze nickel i Super Duo w kolorach: pastel white, pastel purple i silver.

 Kolczyki nr 2 to Toho 11/o permanent finish galvanized orchid i Super Duo: pearl shine light fuchsia, chalk-lava red i luster - opaque grey

Kolczyki nr 3 to Toho 11/o opaque dandelion i SD: pearl shine amber, jet i pastel peridot

I ostatnie wykonane z Toho 11/o nickel i SD: silver, pastel white i luster - opaque blue

Jestem z nich zadowolona, pierwsze zawisły już na moich uszach i bardzo wygodnie mi się je dziś przez cały dzień chodziło :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz