niedziela, 6 grudnia 2015

19. Gąsieniczkowo

Taką oto gąsieniczkę zrobiłam, jedną troszkę mniejszą a drugą większą. Bransoletka i naszyjnik ;-) Poszła w prezencie i mam nadzieję, że się podobała. Musiałam troszkę przerobić wzór od weraph na gąsieniczkę, ponieważ chciałam zrobić dwustronną. O dziwo, udało mi się :D Bransoletka i naszyjnik zostały wykonane z Toho 11/o w kolorach: opaque jet, galvanized starlight oraz opaque lustered white. A teraz czas na zdjęcia!





A tutaj przerobiony przeze mnie wzór:


4 komentarze:

  1. Śliczna bransoletka. Ja właśnie czekam na koraliki i też niedługo zacznę z nimi swoją przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I życzę powodzenia w koralikowaniu! :)

      Usuń
  2. 42 year old Structural Analysis Engineer Allene Tolmie, hailing from Clifford enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Coffee roasting. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Grand Prix. Pobierz Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń